The coward who fled into darkness has lost his power ~

Guh, just nu känns det som att jag sitter på nålar. Jag vill öppna käften & bara rabbla ur mig massa nonsens, som egentligen har betydelse. Min stubin börjar ta slut & jag ser på mig själv som en bomb som kommer explodera när som helst. Jag måste verkligen sluta att bli upprörd för så himla mycket, sluta lägga mig i saker. Jag har en tendens till att vilja hjälpa till. Ni vet, om man har gått igenom någonting så tog man sjujäkla fel väg. Så ser man att någon annan är på samma väg.
Jag.. måste... måste.. måste säga något!
Personen vill kanske inte höra ditt råd, alla måste ju få begå sina egna misstag inte de som man själv har begått.
Poängen är : Jag måste lägga mig i.
Fick mina piller idag i alla fall, gjorde mig lite gladare.
Övrigt då? Tänkte bjuda på några bilder i alla fall så ni har något att titta på, enjoy!


Något som Luna verkligen uppskattar är att gunga!
Hon blev väldigt frustrerad då åkturen var slut.



Vi har varit på Bergåkern där Kerrigan envisades med att sno leksaker ifrån Luna.
Luna lånade en av Kerrigans leksaker (som hon ALDRIG leker med.)
Men när Luna hade den var Kerrigan tvungen att sno den ifrån henne.



Bada är alltid lika skoj!



Fick ingen bra bild på det men Luna är en expert på att fly när det är blöjbyte.
Vid detta tillfälle fick Viktor ta den smällen.



Måste även skryta med vad jag fick av min bror i julklapp.
Nycklarna ifrån Kingdom Hearts 2!
(Veckan innan julafton visade jag dessa för Viktor på Ebay & yttrade mig typ "Åh, dessa hade jag velat ha"
Tyckte det var aningen lustigt att jag sedan fick dem av min bror.




Nu har jag kommit igång med TOS igen... Alltså, jag är på lvl 91 med de flesta karaktärerna jag har nu. Det är ju helt OMÖJLIGT att döda Seles & att klara sig ensam igenom tuneringen om man inte är Lloyd eller Zelos. I verkligheten kanske jag bara är grymt askass med alla de andra gubbarna? 
Nu ska jag bege mig till sängen då jag ska jobba imorgon. Var verkligen grymt längesedan jag jobbade nu.
Over and out! ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0