I reflect the bitterness that lies in the depths of your hearts. ~

Jag hade behövt spela, det går inte. På teven rullar Scream 4. Eftersom att jag inte kan njuta av skräckfilmer får jag gosa ner mig i sängen & tjura för att jag köpte en äcklig choklad, nedrans bögerier.
"Nej men idag testar vi något nytt!" Tänkte jag. My ass, ska hålla mig till samma choklad som jag vet är god.
Macadamian Honey kan ta sig i röven.
Kan inte någon ge bra tips på anime serier? Jag har börjat titta på NANA, men jag brukar alltid hålla mig sysselsatt med minst två. Nu har jag bara en & det är trist, kom igen ge mig något/några förslag?
Funderar på om jag ska börja ta mig igenom hela Naruto serien igen, är det värt det?

Övrigt, Luna är inte lika bra på att pose:a som sin mamma... än.



Äh, det får nog bli Naruto om jag inte trillar över någon annan anime nu när jag letar.
Over and out. ~

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha Luna ser verkligen road ut!

MAMMI SHLUUUTA NUUUW! :3

2012-01-11 @ 13:35:27
Postat av: olivia

hahaha vilken sot bild :D

2012-01-12 @ 01:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0