I feed of the fear and selfishness that lives in the heart of men. ~

Min "c" tangent & "esc" knappen har totalt kolat vippen nu alltså. Esc knappen är helt borta så det sticker bara upp ett liknande berg där knappen ska sitta. C tangenten sitter kvar & det krävs styrka av en gnu för att kunna trycka ner den ordentligt.
Idag hatar jag alla bloggar, nästan alla.

1. Bloggar som provocerar för att bli kända, i hopp om att kunna bli som Kissie. Kissie ÄR BRA, ni andra som gör desperata försök till att härma henne failar.
2. Fotobloggar. Till en början var jag helt okej med det, men det finns ÖVERALLT!? Alla är hobby fotografer nowdays & palla med en blogg om det! Jag fotar själv men tror inte jag är bäst direkt. Guh!
3. Recension bloggar, tror jag stavade det fel men orkar inte kolla upp det. Vem bryr sig om vad någon annan bög tycker om en film när det är ens egna åsikt som räknas? 

Okej, nog om gnällandet jag är faktiskt jätteglad idag! Har sjuk träningsvärk i hela kroppen då jag simmade som ett as igår. Känns skönt att komma igång igen efter flera månaders uppehåll.
Bah, ni måste få skåda min episka tröja jag fick i försenad julklapp!




Sitter i telefon med Bennie för tillfället, var skitlängesedan vi hördes! Saknar honom asmycket så nu blir det att bestämma playdate i dagarna.
Äter kex gör jag med.
Nu ska jag spela.
Over and out! ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0