Fate rarely calls upon us at a moment of our choosing. ~

Luna är jätteduktig på att spela Wii.



Luna ger mig buttuh. : (



Det går åt rätt håll!




Det blir bloggtorka med jämna mellanrum men ni får ta det trogna läsare! På fronten intet nytt. Luna har sedan länge klättrat på väggar & allt som går att ta tag i. Hon river ner allt & får ut mycket nöje av att gå mellan våra soffor fram & tillbaka. Det absolut roligaste är när man håller henne i händerna & låter henne gå framför en. Blir dock vredes utbrott då man sätter henne ner på baken. Hennes käft går i ett & det är sällan man får en tyst stund, men det gör inget. Det finns alltid något att göra när man är tillsammans med henne. Prassla med papper, läsa en bok, rita eller fika. 

Jag funderar på att skaffa Deviantart eller något, har börjat rita så jag fått träningsvärk i fingrarna. Dock målar jag bara massa snusk så det kanske borde vara något form av låst ställe jag ska lägga upp dem på, alltid kul att visa vad man går för!

Sitter i soffan i detta nu & är helt slut, har jobbat hela dagen & känner mig helt mör. Har sovit kasst sen några dar tillbaka, men konstigt nog är jag inte trött? Har bara sovit sådär 4 timmar på några nätter men är ändå galet pigg på dagen.

Känner mig motiverad & nöjd, nu är jag äntligen på rätt spår igen & denna gången går det framåt med fart!
Eller det känns så i alla fall, jag kanske inte har nått något resultat men känslan kanske är viktigare? Tror jag ska försöka lägga mig nu, vill göra något kul imorgon men huvudet är blankt. Min kropp är lite, annourlunda?
Over and out. ~


Kommentarer
Postat av: Nina

Vad är deviantart för något?

2012-01-24 @ 15:06:54
URL: http://ninskis.blogspot.com
Postat av: Hanna Peach Sjöholm (Bloggaren själv.)

Det är en hemsida där man lägger upp bilder som man har gjort själv. Jättebra sida! Här är den : http://www.deviantart.com/

2012-01-25 @ 09:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0