Från inget till allt.

Denna gången blir det ett riktigt långt inlägg eftersom jag har så himla mycket som behöver komma ut. Jag är så förbannat trött samtidigt som jag känner mig som en duracelkanin på tjack. Det pendlar fram & tillbaka som en jädra berg & dal bana, mitt humör kan svänga rätt ner i avgrunden på bara några få sekunder. Varför? Ingen aning.

Mat, nej tack. Jag har ingen aptit längre & blir nästan bara äcklad av mat. Jag kan knappt få i mig något eller äta mycket utan att få brutalt ont i magen. Ex, idag bjöd Julle mig på en chokladboll & jag kunde inte ens äta upp halva utan att få ont. Min mage har blivit helt fucked up sen efter förlossningen & jag får inte i mig mycket under dagens gång. Men egentligen så bryr jag mig inte om det. Jag tänker att det är bra för mig eftersom jag ändå ser ut som en köttbulle.

Lilla Luna. Det är jobbigt att vara mamma men det visste jag redan innan jag bestämde mig för att behålla henne. Men det går verkligen oförväntat bra. Hon är faktiskt en väldigt lugn bäbis. Hon är väldigt nöjd så länge hon får mat & sömn. Jag blir nöjd bara jag får sömn vilket jag oftast får. Inte så mycket som jag önskat men eftersom Viktor brukar ta henne på nätterna så får jag ändå sova ganska många timmar.

Konstigt nog har jag inte lust att träffa alla vänner som jag tidigare velat. Så är det bara just nu & det är inte så att någon har varit direkt dum eller sådär, mina känslor är bara lite veliga just nu. Den enda som jag faktiskt träffat & hängt med regelbundet är väl Robin vilket jag faktiskt är nöjd med. Självklart är jag ju med Viktor varje dag med vilket passar mig perfekt. Träffade Julle idag vilket var skitkul då jag fick pratat av mig en del & fick även små nostalgi trippar då vi pratade en massa minnen.

Deppig, nere. Nog de två orden som beskriver mig ganska bra just nu. Inget speciellt har inträffat utan det känns bara som att någon skjutit ner skeppet jag befann mig på & jag kraschade & överlevde. Nu står jag här utan några reservplaner & allt jag har är mig själv. Den pissiga attityden jag har påverkar säkert alla i huset & framför allt stackars Viktor. Men jag kan helt enkelt inte rå för det, allting får bara mindre glans när jag ser på saker just nu. Varför ska jag ha överseende & bete mig som någon form av ängel?

Så FUCK YOU.

Tack Viktor & Robin för att ni alltid får en på bra humör. Tack till Julle idag med som fick mig att skatta ordentligt & på riktigt. Underbar dag med Julle i alla fall. (Bild på hans snygga upptåg kommer så snart jag fått ordning på relationen mellan datorn & mobilen.)

Kommentarer
Postat av: Cherry Sander

Lilla Hanna! Tänker på dig och behöver du mig till något så hör av dig så kan du slänga alla dina problem på mig, det är det vänner är till för :D

2011-05-28 @ 00:40:04
URL: http://cherrysander.devote.se
Postat av: Hanna (Bloggaren själv.)

Tack så mycket Cherry. :')

2011-05-28 @ 09:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0