Tv-spel time + faderskap.

Idag har det varit mycket häng med Robin! Viktor skjutsade dit mig & Luna så vi hängde där stor del av eftermiddan. Jag blev bjuden på jordgubbar & den nya Ben & Jerry's glassen som var oemotståndlig. Fick inte i mig så mycket som jag velat kanske eftersom min mage är helt fucked up. Aptiten finns inte & jag har bara ätit lite potatismos & det som jag fick hos Robin idag. (Fick även smakat på den nya Blueberry Milk som Viktor kom hem med nu ikväll.)

Hos Robin lirades det Wario Ware, Mario Party 2 & Brawl. Det var sjukligt värt & det blir aldrig tråkigt att vara med Robin, han är en guldklimp! (En ytterst tjock & tung sådan.)

Eftersom jag glömde min bög kamera hemma så fick det bli en gammal bild på mig & Robin.
Detta var på 3 toppar för övrigt. Bild på Luna saknas tyvärr idag. D:



Vad har mer hänt idag? Nu är Viktor pappa på papper! Det innebär att vi gjorde ett besök på Socialförvaltningen & fick skriva på en massa papper. Fick även kladda till att vi ville ha gemensam vårdnad eftersom hon tillfälligt stod på mig.

Nu sitter jag i soffan med familjen Sjöholm & Luna ligger i Viktors famn & njuter. Hoppas på att hon somnar ordenligt snart då hon hållt igång ett bra tag nu. Man lyckas inte alltid lista ut varför hon gapar men jag antar att jag & Viktor kommer lära oss allt det där med tiden. Hon har glufsat i sig hela 120 + 60 + att jag ammade henne. En hungrig liten rackare! Anyways, nu blir det nog sovdags för min del så jag fått en huvudvärk utan dess like. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0