Superkärran!

Idag hände det, jag & Luna testade barnvagnen på en promenad för första gången. Eller inte jag det var mestadels Luna, jag knuffade bara på. Det var mycket uppskattat & somnade nästan direkt i vrålåket!

Vrålåket i egen hög gestalt! (På bilden är dock insatsen inte med eftersom jag plockat ut den.)



Nu sitter jag & väntar på att Sailor Moon skall föras över till min dator. Kommer ta typ en timme innan de är inne & på plats så jag kan börja titta på dem. På fredag ska jag ner på stan & skära bort min piercing & kanske få köpt något linne till mig själv. Mina danska släktingar kommer även hit eller bara min kusin Louise & hennes dotter Yasmine. Over and out!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhå, najs åk!



Du kan ju gärna komma förbi Dimoda så jag får se din lille knodd, och dig med förstås! :D

2011-05-18 @ 19:24:17
Postat av: Hanna (Bloggaren själv.)

Det blir bara jag ensam till stan på fredag, pappa Viktor ska få ta hand om henne medans jag bara drar en sväng på stan. :3

2011-05-18 @ 23:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0