Snart en vecka.

Nu har jag varit mamma i snart en vecka. Jag kan inte påstå någon annat än att det är brutalt roligt. Dock är man tröttare än förväntat & man får passa på att sova vid varje tillfälle som man får. Amningen har börjat fungera bättre nu! Jag har en del mjölk men ibland har Luna svårt för att upptäcka det sköna med mina pattar. >: (

Min kropp återhämtar sig relativt fint antar jag. Har huvudvärk i princip varje dag vilket är okristligt sämst. Mina nedre regioner lär väl ta ett tag till innan de ställt sig till det vanliga. Cheeseuz, det tär verkligen på kroppen att genomlida en förlossning. Men nu när Luna ligger här & sussar brevid så får jag erkänna att det var värt det!

Luna & Jag


Nu börjar dagen dra sig mot sitt slut. Antar att Luna kommer vara vaken hela natten för hon har sovit nästan hela dagen. Eller det ska väl vara så, att de sover som tusan. Det har varit ganska skönt för då har jag kunnat få vila varje gång hon däckat. För övrigt skulle jag vilja hoppa fram lite så jag kan börja träffa folk. Robin ska få bli den första att träffa min lilla knubb har jag bestämt i alla fall. Jag kommer nog inte kunna hålla mig så länge utan kommer ringa hit honom & hänga med han i någon timme. Det återstår att se hur jag känner mig, är fortfarande ganska mörbultad. Bara att gå är fanken dödligt ansträngande. Over and out!

Kommentarer
Postat av: Kira

Åh, åh, åh. Gulligast! Man skulle inte få låna henne ett tag?

2011-05-13 @ 20:35:56
Postat av: Sara - 18 och gravid

Gud vad fin hon är!

2011-05-13 @ 20:38:45
URL: http://saraehrman.blogspot.com
Postat av: Åsa

Sötnosarna! Jag saknar dig, btw, med sladdrig fitta eller inte.

2011-05-13 @ 21:19:23
URL: http://http:/busstopheadache.blogg.se
Postat av: Anne

Åh, va ni är fiiina! Blev sjukligt glad för att du ringde idag. Hör av dej om du behöver låna något.

Puss

2011-05-13 @ 22:00:15
URL: http://mammanobebisarna.blogg.se/
Postat av: Bea

Så jävla sött :)

2011-05-14 @ 15:30:24
Postat av: Hanna (Bloggaren själv.)

Tack så väldans allihop!

& Åsa, min muttuh är stabil som alltid. ;D

2011-05-14 @ 22:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0