Plask!

Igår var jag desperat. Vädret slog ihjäl alla möjligheter att hitta på något kul så jag körde igenom hela min kontaktlista. ALLA var upptagna & jag menar verkligen alla. Eller, de som jag var sugna på att träffa då eller som jag visste inte hade skola. Min farmor fick jag i alla fall tag i & jag + Luna åkte dit en sväng.

Luna diggar att åka bilen.
Hon somnar i princip varje gång vi tar en sväng med brummen.



Farmor var taggad på att ta kort.
Vi fick dock ingen ordning på hennes kamera så hon fick tyvärr bli utan.




Idag har Luna varit vaken sjukt mycket. Undra om det blir så att hon sover mindre för varje dag som går? Tiden hon sover är faktiskt mycket uppskattat även om man ändå inte kan koppla av till 100%. Man tänker på det lilla knytet hela tiden.

Benny kom hit en sväng idag & det bjöds på kaffe. Seriöst, hur fan kan man dricka kaffe? Det luktar piss & ser ut som bajs. Hursomhelst, vi lirade Wario Ware & tittade på filmen Drive Angry. Allvarligt, sicken jädra bra film!
Nu ska jag slå ihjäl min dator för den gömmer viktiga saker! Letar efter en låt som jag inte hittar, balle & kukars. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0