Nya baby kläder!

Idag blev det shopping med Bea & det var grymt kul! Var dock inte där så länge men det var kul at träffa Bea & fått snacka lite. Fick köpt 4 bodys. 2 med långa armar & 2 st med korta. Den ena är en såndär knyt-liknande body så att man slipper trä den över huvudet på babyn men det kanske inte bilden visar. 2 par byxor & även en liten söt mössa som hörde till en body som jag köpte. Fick även med ett par svarta pyttesmå sockar.

Allt detta för enbart 63 kr!


Nu har jag gått & blivit sådär grymt rastlös. Har jämt ont i huvudet vilket gör det omöjligt för mig att spela tv-spel = KATASTROF! Så jag har rotat fram ett gammalt intresse, teckna. Det enda som jag faktiskt känner att jag kan rita är mange figurer & saker åt det hållet. Idag gav jag mig dock på ett försök att rita Johnathan Davis vilket gick bra till en början då det sedan spårade ur... Med det menar jag att jag inte tyckte att det blev ett dugg likt.




Ja, den är klar. Eller jag tänker helt enkelt inte fortsätta med den för då kommer det bara bli helt fucked up. Men ändå, jag är faktiskt relativt nöjd. Vad annars har jag gjort idag då? Inte mycket i princip, har gått runt & hoppat runt i hopp om att kunna få igång förlossningen. Känner dock av en del värkar nu så det kanske är nära... Vem vet?

Kommentarer
Postat av: Cherry Sander

Tycker bilder blev jätte bra faktiskt, du har skills ju! Jätte söta kläder fick du köpt också :D

2011-05-05 @ 00:41:10
URL: http://cherrysander.devote.se
Postat av: Hanna (Bloggaren själv.)

Tack så hemskt mycket Cherry! :')

2011-05-05 @ 12:49:53
Postat av: Sara - 18 och gravid

Åh kan hon inte bara komma nu! Vill ju se hur söt och fin hon är!



Du ritar väldigt fint!

2011-05-05 @ 12:57:53
URL: http://saraehrman.blogspot.com
Postat av: Linnea Fridh

Helt galet fint du tecknar! :D

/L.

2011-05-05 @ 19:12:46
URL: http://linneasresa.blogspot.com
Postat av: Hanna (Bloggaren själv.)

Jag är så frustrerad! Vill bara att hon ska titta fram nu, känner att jag bara blir med deppig för varje dag vilket suger.



& tack så hemskt mycket, blir alltid glad av att höra sådant. :')

2011-05-05 @ 22:29:28
Postat av: Anonym

Du glömde skägget under underläppen! FAIL!!!!!

2011-05-12 @ 12:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0