Magen.

Ett stenkast ifrån sexig är ingen verklighet för mig just nu. Jag kan likna känslan med det skeppet Titanic som nu ligger på havets botten. Där ligger min känsla av att känna sig snygg. Men vem känner sig het såhär kort tid efter en förlossning? Finns säkert någon, men i alla fall. Måste erkänna att jag blev mycket mindre än vad jag faktiskt trodde. Hade oroat mig & haft redig ångest för att jag skulle vara lika stor som dödsstjärnan...

Såhär ser jag ut en vecka efter förlossningen.
Jag vet att det ser ut som min navel bajsar men det är mitt fula ärr från min piercing som fuckade upp sig.



Kan säga att jag hoppade högt då jag insåg att jag inte fått några som helst bristningar.
Dock har några konstiga märken dykt upp på min vänstra sida som jag aldrig sett förut.




Söndag idag då. Jag hatar söndagar även om de inte skiljer sig mycket från någon annan dag i mitt fall. Bara att veta att det är söndag gör en matt. Laddar ner två filmer just nu som jag snart ska kolla på. Battle Los Angeles & Drive Angry. Har höga förväntningar på Drive Angry då beskrivningen var fet!

Kommentarer
Postat av: Sara - 18 och gravid

Kan ju bara drömma om att jag kommer se ut så en vecka efter förlossningen, haha!

2011-05-15 @ 13:16:39
URL: http://saraehrman.blogspot.com
Postat av: Wiktoria

Men jösses! Du har ju grymmare kropp än mig som inte ens fått bebbe! Livet är bra orättvist ibland!

Men gött att du slapp bristningarna!

2011-05-16 @ 14:05:11
Postat av: Hanna (Bloggaren själv.)

Haha, ja det var riktigt skönt. :)

2011-05-18 @ 08:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0