Liten besvikelse.

Jag kan inte säga annat än att Luna är världens sötaste lilla knodd. Hur trött jag än är & hur ledsen jag än är så går det inte att bli irriterad på henne när hon bara gråter. De senaste två nätterna har varit fruktansvärda & jag har knappt sovit någonting sen innan förlossningen.

Inatt var en riktig mardöm. Jag kan inte amma. Jag kan väl, men hon får i princip ingen mjölk. Hon var helt förstörd & vrålhungrig hela natten & Viktor hängde på låset till hajen imorse för att köpa välling. Jag var så frustrerad & grät hur mycket som helst inatt på grund av att jag kände mig helt värdelös. "Jag kan inte ens amma"

Nu kan jag inte säga samma sak, funkar det inte så funkar det. Jag kan inte amma antagligen på grund av min bröstoperation som jag gjorde för 3 år sedan. De sa att om jag skulle få barn i framtiden så skulle det kunna krångla men att de skulle göra sitt bästa för att rädda alla mjölkkörtlar osv. När jag fattade beslutet att göra mina bröst mindre så var det något av de bästa besluten jag fattat i hela mitt liv - det är det fortfarande.
Jag hade aldrig klarat av att leva med de enorma pattarna jag hade innan & om jag hade behållt dom hade Luna säkert drunknat i mjölk.

Idag är en ny dag & både hon & jag är pigga & nöjda.
Vill även säga att jag är jätteglad för alla gratulationer & allt stöd som jag fått från både vänner & släktingar. Kommer nog inte träffa folk på ett bra tag för jag känner mig inte i form fysiskt. Kroppen är helt utmattad & det är även jag. Vill också ha tid att bara lära känna Luna & få kläm på det här med att vara mamma. Så bli inte besvikna!

Kommentarer
Postat av: Michii

Uhh :<

Det sägs ju att pojkar som får bröstmjölk som bebisar blir sneppet smartare än andra pojkar.. Tur att Lunis är flicka och smart sen födseln då :3



Lycka till med mini fisen. Hon är så underbart fein !

Finast faktiskt ! :3 <3

2011-05-11 @ 01:10:48
URL: http://myownmelody.bloggplatsen.se/
Postat av: Hanna (Bloggaren själv.)

Tror det där är lite myt faktiskt. Det är ju dock bevisat n' shit att det är bra för bäbisen fysiskt, håller sig lättare ifrån att bli förkyld & sådant.

Men men! :'3

2011-05-11 @ 09:52:13
Postat av: Michii

Jag har för mig att jag såg det på TV.. Men kanske, jag har ingen aning :>

Sen som jag sa till Viktor, om bebisen får välling så blir det lite lättare för er. Skulle du behöva iväg en dag eller så så kan Viktor ta hand om henne och ge henne mat och så :3

2011-05-11 @ 22:34:06
URL: http://myownmelody.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0