Helgens tokigheter!

Helgen började med att jag drog fram påsen med alla mina byxor som jag hade innan jag blev gravid. Jag passade i alla vilket kändes ganska underbart! Upptäckte även denna fördelen med mina hängslebyxor.

Luna verkade tycka om att mysa ner sig i mina byxor.
Så länge hon fick mat också så var hon nöjd.


Lördagen spenderade jag med att ta hand om Luna hela dagen eftersom Viktor var borta. På kvällen kom Alice & hämtade upp Luna eftersom det skulle passa henne. Jag fick några timmar ro & det spenderades med att gå på en teaterföreställning med Robin. Pjäsen var faktiskt helt ok. Budskapet var bra & själva innebörden, dock måste jag rata en del elever då de hördes väldigt dåligt. Men pjäsen hade såklart sina stjärnskott! "Peter" exempelvis (killen i mitten.) Pjäsen hette Köket för er som vill veta.

 

+ Duktiga elever & bra framförande.
- Jag tycker inte om pjäser där det aldirg är scenbyte. (Funkar enbart på monologer.)

 

Idag på mors dag har vi bara säckat hemma hela dagen. Alla mammor i min släkt var här & det firades med mycket pizza & sallads ätande. Det utbyttes inga presenter förutom jag & Tim som hade köpt presentkort till mammi. Luna gav mig inget vilket gjorde mig besviken! Du som missar ironin är dummare än ett strykjärn. Jag fick dock min födelsedagspresent av mormor & morfar vilket jag redan spenderat lite. Köpte ett tv-spel till mig själv som lyder till namnet "Dynasty Warriors 7" Finns inget bättre serie med tv-spel!

 

Pappa Viktor & Luna.

 


Nakenfisen Luna fick även badat idag vilket hon alltid diggar.

 

Helgen slut, ny vecka & nya tag. På onsdag fyller jag år vilket kommer bli fakkin' hilarious! Jag önskar mig allt så köp fina presenter till mig annars hamnar ni i avgrunden. Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0