2 dagar i ett inlägg.

Eftersom jag inte fick tummen ur & skrev något igår så blir det ett lite längre inlägg med 2 dagar i en smäll! Igår var jag på stan tillsammans med Elin & då fick jag invigt mina nya skor!

Åh, hur bekväma & snygga som helst!



Ångrade mig dock när jag gått ca 30 min på stan för då gjorde det ganska ont. Är helt enkelt inte van vid feta klackar när jag traskat runt på platta skor under hela graviditeten. Så nu är det bara att träna & vänja sig vid det igen. Hursomhelst, jag fick köpt mig ett linne, en klänning & en BH (som är br00tal). Fick även i mig en negerboll som kostade mig 19 spänn! Okristligt mycket pengar för en jädra negerboll för SÅ god var den inte. Jag kan säkert göra godare negerbollar - en ingrediens.

Sen var jag fett awesome idag.



Min danska kusin är här på besök tillsammans med sitt barn Yasmine. Så även idag skulle vi bege oss till stan. Eftersom att hela familjen skulle med så tyckte jag att det kändes betryggande att ta med Luna så även hon fick glida med i barnvagnen. Det gick hur bra som helst för hon sov i princip hela tiden. Tur man kan ha... Farmor köpte en fin klänning till mig & jag brände pengar på ännu ett linne. Nu har jag lagrat upp med kläder så jag klarar mig över sommaren. Ska försöka att inte köpa mer kläder på hela sommaren & försöka spara ihop pengar istället.

Jag träffade Julian med! Det var verkligen länge sedan jag såg honom så även om det bara var för en kort stund så gjorde det mig lycklig.

Jag - Åh, fan vad gott du lukar.
Julian - Öh, jag luktar baksmälla...
Jag - Jasså? *Sniff, sniff* ... ÅH FYFAN!

Luna bara ger den!

Efter några timmar på stan åkte vi hem & myste. Luna fick mysa loss i sitt nya täcke hon fick från danskarna. Det verkar vara mycket uppskattat då hon somnar nästan direkt hon kommer i kontakt med det fluffiga täcket of d00m. Idag är hon för övrigt exakt två veckor & hon har redan blivit mycket större. (Mycket kanske var en överdrift men hon har blivit större i alla fall!). Nu ska jag titta på mera Sailor Moon & chilla, over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0