1 dag kvar.

Imorgon är det förlossning... Yeah, riiiiight. Jag har haft mycket värkar liknande mensvärk men jag känner mig inte ett dugg... påverkad? Jag trodde att jag skulle gå runt & tagga som tusan men jag känner mig bara helt körd. Låter naturen ha sin gång för det känns ändå inte som att jag kan göra något för att påverka det hela.

Dock börjar jag "boa" loss som det kallas. Nu är hela skötbordet fixat & klart, allting bara ligger redo för att kunna bli använt av den lille babyn. Har även rensat bland alla mina kläder, igen. Jag tror allvarligt talat att jag slängt/skänkt minst en hel flyttlåda med kläder. Har lite kvar som ligger i "tvek"-högen som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. Återstår att se. Hursomhelst, nästan spelat hela förmiddan & ska snart bänka mig framför min TV igen för att lira TOS eller Brawl. Over and out!

Åh, Zelos är bäst. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0