You feel it... We fake it. ~




Mitt hår, seriöst avlid! Hur kommer det sig att jag aldrig blir nöjd med det? När jag väl fått det långt klipper jag av det. När det väl är min riktiga färg så färgar jag över det. Nu har jag faktiskt inte färgat det på åratal så nu har jag min riktiga hårfärg. Inte underhåret dock, det är lite mörkare än min vanliga, men who cares?


Jag tippar för övrigt på att Luna är sjuk? Hon gråter hela tiden om hon inte får sitta knät eller vara jättenära & mysa. På ett sätt är det ju sjukligt gulligt samtidigt som det blir irriterande eftersom det blir svårt att skita ifred.

Imorgon ska jag jobba, brukar aldrig jobba på tisdagar men Yen's dotter ska gå Lucia tåg & jag hade tyckt det hade varit keligt om ingen av föräldrarna hade gått på det. Jag menar jag hade velat det isfall det var Luna. Så jag ställde upp eftersom jag har egentligen inget annat att göra, förutom att mysa hemma med Luna rå.


Nu blir det TOS resten av kvällen & tvätta arbetskläder.
Over and out. ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0