Why do I do that? ~

Orken. Är. Borta.
Jag har inte gjort något speciellt ansträngande idag, jobbade från 11 till 16 & sedan har jag bara häckat här hemma. Luna har gråtit i flera timmar nu känns det som. Finns inget jag kan göra för att trösta henne & jag har inte orken så jag ger upp. Lägger henne i sängen & bara ger mig, hoppas på att hon somnar. Bra morsa, eller hur?

Det är sånt jävla brott att säga att man är trött, att man vill bara skita i allt, kasta in handuken eller whatever.
Är sjukt säker på att det är många föräldrar som känner samma sak, det är inget fel i att säga att man inte orkar. För att ha en liten knodd kräver så förbaskat mycket av ens tålamod! Känner mig som en fett dålig morsa när jag inte orkar, som ikväll. Pissdag. 

Något som är lite kul i alla fall är att jag nu väntar på en ny frisyr & en korsett som trillar nr i brevlådan snart, (Förhoppningsvis snart.) Har fått nån sjuk grej för korsetter på senaste av någon anledning. Kanske för att min rygg är så lame att jag ser ut som en försjunken dinosaurie om jag inte har på mig något som sträcker på min rygg.
Allvarligt talat, varför ser jag ut som en säck potatis? Varför har jag så svårt för att sträcka på mig? 
Bete dig, Hanna.


Korsetten! (Som Viktor payade för.)
Arigato! Nyan ~ "3




Nu är klockan 19.48 & Luna har somnat efter 48 minuer. Anyways, vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Borde städa men jag vill verkligen inte. Blir väl som vanligt att jag sätter mig & spelar TOS. Världens bästa spel, utan att överdriva någonting! 

Var inne en sväng på hemmakväll innan idag & såg ett spel jag ville ha... BATMAN! Så himla badass, men det var dyrt & min ekonomi tryter ganska rejält så det blir väl att börja spara ihop till det isåfall. Känns som att jag kanske borde varva Bayonetta dock innan jag skaffar nytt?

Btw, jag tänker inte glo ner i marken & skämmas, tänker inte säga att jag är ledsen eller ber om ursäkt.
För vem ger er rätten att döma? Tror bara Gud har den rätten & det är jävligt perfekt för mig.
Dålig morsa, gör så att mitt barn mår psykiskt dåligt, vet du vad? Dra åt helvete pillerälskande skitunge. 
Väx upp, skaffa liv. 

Over and out. ~

Kommentarer
Postat av: Olivia

Här ska du få höra ett par sanningens ord, Hanna!

Du är äkta. Så ser jag dig! Vacker, riktigt, ärlig och äkta.

Vem vill inte ha en sån vän, partner, mamma, dotter eller syster?

Kör hårt, söta rara :)

2011-12-11 @ 04:44:14
URL: http://www.oliviaksvensson.blogspot.com
Postat av: Åsa

@ kommentaren ovanför!

Du sparkar arsle, kom ihåg det. Din unge är finast i världen och jag tror inte att det kommer bli nåt större fel på hennes psyke. Möjligen för att hennes morsa är en MILF utan dess like, men jag tror hon överlever även detta!

2011-12-11 @ 17:37:20
URL: http://busstopheadache.blogg.se/
Postat av: Hanna Peach Sjöholm (Bloggaren själv.)

Tack hörrni, båda två!

Saknar dig Olivia! Lägg inte ner att blogga om dina äventyr där borta!



Tack Åsa, jag saknar dig med för övrigt, går skolan framåt eller? : )

2011-12-11 @ 21:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0