Was what I wrote only shown to closed eyes?

Jag har inget vettigt att skriva, what so ever.
Så ni får trams & god jul.


Förför mig.
Kyss mig med dina filter.
Svälj mig med dina förföriska ord.
Döv blir jag aldrig när du talar.

Spring ikapp mig.
Vi andas under vatten.
Jag är från vettet, för jag lämnade min bubbla.
Nu stirrar alla sjöjungfrur på mig när jag kippar efter andan, patetiskt.

Varje spricka i mitt hjärta var värt det.
Dra mig längst golvet & samla smuts under mina naglar.
Strö stoft över mina ögon & sluta inte röra mina lår.
Dra mig i håret.

Ge mig migrän med bara blotta tanken av dig.
Jag duschar alltid ensam.
Stick mig.
Sluta räkna förbannade kalorier.
Bli min magnet, älska mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0