"Our weapons are love! Justice! And? .... *Sigh* Hope..."

"A bad workman blames his tools."

Sitter & laddar ner en massa låtar, tar sån jäkla tid alltså. Man kan tydligen bara ladda ner en låt i taget så de får mig verkligen att trycka på tangenterna så mycket som möjligt. 
Vill sätta mig & spela men klockan har redan hunnit bli för mycket så jag kommer inte kunna ta mig igenom Tower of Salvation idag heller.

Seriöst, lyssna på Hate This med Grendel. En av världens bästa låtar att lyssna på när man är riktigt förbannad. Inte för att jag är så himla arg för tillfället men ändå!

Inte fel att vakna av den här synen varje morgon!




Imorgon ska jag till systemet med Bea för att hitta något av alla djävulens påhitt att fukta strupen med den 25:e.
Hur kommer det sig att jag redan kan ha beslutsångest för vad jag ska köpa av alla fjanterier? Vet ju att det kommer bli samma visa som vanligt "Ska aldrig mer dricka" Men man gör det ändå.

Nu har jag sådär 200 låtar kvar av alla som jag håller på att ladda ner. Jag måste tvunget ha allihopa. För er som undrar så är det soundtracken ifrån TOS. Fan vad jag snöat in mig på just det spelet på senaste. Jag har för övrigt inte bestämt mig helt om vem jag ska behålla & vem jag ska slakta. Zelos eller Kratos? Börjar ju lipa varje gång man dödar Zelos. Det finns ingen som helst logik i det att man faktiskt dödar honom eftersom han finns med i Dawn of the New World (vilket är uppföljaren för er som inte hänger med.) 

Anywhore, jag vill ha ett gymkort. Springa på band, gå på pass & lyfta skrot & sådär. Kan verkligen bli min grej om jag lägger manken till, vilket jag är skitsugen på! Sen är det ju roligt att spana in alla sexiga alfahanar som lyfter 6x tyngre skot än vad man själv pallar med.... Skämt åsido. 

"Men idag ska jag lägga mig tidigt." Hur i helvete har min röv växt fast i soffan? VARFÖR går jag bara inte & lägger mig när jag VEEEEET så jävla väl att jag kommer bli trött? 
Kanske för att jag vet att jag kommer vakna, somna, vakna, somna, vakna.... Ah, ni fattar refrängen.
Håller mig kanske hellre vaken längre i hopp om att bara kunna få sova EN HEL NATT för en gång skull.
Inträffar aldrig.

Over and out. ~

Kommentarer
Postat av: sara

Gud så stor hon har blivit!

2011-12-19 @ 11:40:48
URL: http://minkotte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0