Oh, how I adore you. ~

Jag kommer ta mig tid att skriva ett "juligt" inlägg då jag berättar om julafton osv, men just nu är jag för lat för att kränga ur mig allt. Eller så vill jag helt enkelt inte, inte just nu.
Idag trillade min nya kärlek ner i brevlådan :




Bewbz! Awh, yeaaaah.



Nu ska resten av eftermiddan spenderas med farmor. Väntar på att telefonen ska ringa så ska vi åka iväg för att handla mat åt & Luna, säkert nödvändig proviant för tanten med. Var på stan innan med min mor & fick köpt ett par jättesnygga jeans! Inte från mellandagsrean dock... Testade även en awzm jacka... som jag inte köpte... Varför, mitt dumma fån?! Ska ner en snabbis till stan med farmor för att se om den finns kvar. Om den gör det ska jag köpa den utan att tveka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0