Not the face!

Mitt fumliga fån! Sparade två filer för att slippa spela om hela spelet för att kunna behöva behålla Kratos. Gissa, snälla gissa vad mitt klantiga as lyckades med? Jo, precis. HELT RÄTT, jag sparade över båda två. Jag är så klantig att nummret 13 får spader. ÅHHHHHH, fett irriterad.

Hur som helst, här är lite bilder som har blivit tagna i dagarna! (Även några äldre bilder som jag tagit för någon vecka sedan.

Vi har lekt med... burkar typ?



Jag har lärt Luna vad som är bra musik!
Typ We Came As Romans.



Luna glider med in på Hajen, chillar som vanligt.
Jag vill med åka vagn!
(Är du intresserad av att handla med MIG i en vagn, hör av dig.)



Själv då? Lika äcklig som vanligt. <3



Idag har vi badad & glidit runt nekkid! :3




Vad händer mer förutom att mitt spelande gå utför stupet? Var på systemet med Bea igår & hängde även med henne idag. Vi gjorde inte ett piss. Känns så jävla kravlöst att vara med henne vilket är underbart. (Hon kanske inte hade så kul som jag dock.) Vi gick bara från rum till rum & snackade om allt möjligt. Jag mådde skitbra, eller jag mår fortfarande bra liksom.

Fick badat Luna innan Bea kom för övrigt. Hur kommer det sig att hon blir förstörd & brister ut i tårar de första seunderna hon är i vattnet för att sedan bli skitglad? När man väl tar upp henne för att torka henne ge hon ifrån sig sitt domedagsvrål, whyz baby? För att underlätta torkningen fick hon krypa runt naken, vilket alltid verkar mycket uppskattat.

Tre saker som jag stör mig på idag.
1. Ett pip, ett ljud som kommer med jämna mellanrum, låter ashögt & har hållt på sen igår natt. När fan ska det sluta?

2. Folk som uppdaterar sig fb status om hur fulla de ska bli osv. Seriöst, behåll sånt för er själva. Fett pinsamt, patetiskt & allt därtill. Räcker det inte med att man själv vet om det i huvudet? "Fan, ikväll ska jag bli riktigt packad." Nej, man måste berätta det för hela världen. Det räcker att skriva att ni ska ut & festa, inte att ni ska bli fullast på festen eller att ni ska dricka tills nu stupar. Lider ni av uppmärksamhetsbrist? Please...

3. Ordet "GAMER" ett jävla tjat om att man är en "gamer" fett löjligt. Om man är en riktig spelfanatiker behöver man inte uppdatera sin fb om att man är det. Man bara spelar som en idiot & delar möjligtvist med sig om hur bra/dåligt det går på spelet som man tillfälligt håller på att varva.
Nu ska jag tag mig vidare i TOS medans jag väntar på att tvätten ska bli klar.
Over and out. ~

Kommentarer
Postat av: Nathalie

så söta bilder!

och du är inte äcklig gummZzz<3

2011-12-21 @ 18:25:13
URL: http://liborius.devote.se
Postat av: Hanna Peach Sjöholm (Bloggaren själv.)

Tack! :*

2011-12-21 @ 21:34:40
Postat av: Åsa

Alltså, är du medveten om att du har klämt ut det sötaste barnet som någonsin skådats av det mänskliga ögat? D:

2011-12-23 @ 14:51:40
URL: http://busstopheadache.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0