Lights will guide you home. ~

I need to break away
From all the words you say
From all the deeds you've done
From all the faith you break

I need to get away
From all the time you waste
From all the rage you bring
From all the hope you take


Grymt dålig kväll. Asbra dag, gått loss med Julian på jobbet som vanligt. Känner både lust inför söndagarna men samtidigt en massa avsky. Det positiva är att man får jobba ihop med någon annan som inte är ens chef. Detta resulterar oftast i att det blir mycket skratt & flams. MEN! Vi får mycket gjort ändå.
Samtidigt denna gruteska avsky eftersom man jobbar 13-20/21, utan rast.
Det varierar ofta om hur länge vi får jobba eftersom det är mängden av kunder som avgör det.

Jag har egentligen ingenting att vara arg över. Det har inte hänt något för att få mig så här förbannad heller. Jag vill bara flippa bordet & kasta något i väggen, men alla vet att jag har för mycket vett för att faktiskt låta något sådant hända. Har lyssnar på skitarg musik hela kvällen & nu börjar jag faktiskt lugna ner mig. Jag vet att jag har saker att vara sur över, saker jag stör mig på & saker jag är irriterad över. Det är dock inte värt att kladda ner här eftersom det alltid är samma skit ändå.

Ge mig det, A.
Over and out. ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0