I've been waiting for a long time. ~

Nu har ännu en vecka gått & imorgon är det söndag. Vilket innebär heldag på jobbet för mig. Undrar om det ens kommer bli något folk såhär innan jul? Tänkte börja med några bilder i alla fall så ni har något att titta på.

Luna med mina fräsiga brillor!



Luna har tjuvöppnat julklappar!
(Tackar till familjen Johansson som vi fick dom ifrån. Redan mycket uppskattade!)




Fick ett asafint körsbärsträd av min farmor, TACK!




Kommer inte ihåg exakt vilken dag jag skrev senast & orkar inte kolla upp det heller. Igår var det i alla fall häng med Robin & Banjo-Tooie spelades. Vi fick även paket ifrån hela familjen Johansson så när vi kom hem på kvällen så tjyvöppnade Luna sina två absoluta första julklappar!

Tog en sväng förbi Tim med för att hämta 40 rupees som han var skydlig mig, han hade inte fått pengar men whatever. Så jag fick nöja mig medans han lagade uteliggar mat.
Skojar inte, för er som vill veta vad han gjorde så får ni ett recept här:

Hård köttfärsås
2 msk salt. (Tror inte locket satt som det skulle?)
En gammal lök (som måste vara fin på insidan.)
Kryddor av valfri smak.

Äggröra = Ägg.
Mjölk som är någon dag gammal.
Även här på tok för mycket salt.

Jag tackade vänligt nej till maten.

Jag tror aldrig jag känt så som jag gör nu. På något jävla vänster har jag smått ångest för julafton samtidigt som jag är sjukligt taggad. Det är väl bara att vänta, återstår att se vad som händer & bara gilla läget. Hittade min gamla blogg, fy satan så sjukt fail. Kunde jag verkligen inte skriva om något annat än hur miserabelt mitt liv var? Fan vad man överdrev när man var yngre, jag kryddade verkligen som fan, seriöst. När jag tänker efter mådde jag egentligen som en gud. Klart man hade sina pissiga dagar men vahfa, överdriv lagom Hanna. Skäms nästan lite. Nu ska jag ta mig en dusch sedan natta Luna, efter det blir det TOS.

Over and out. ~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0