It is all that I've got. ~

Här kommer det långa & efterlängtade inlägget som jag nämnt tidigare. Kommer bjudas på en massa bilder från jul fram tills idag. ~


Hade fetaste beslutsångesten inför vad jag skulle ha på mig på julafton.
Det blev inte detta...



& inte detta heller....
sen fick jag inte en enda bild på hur jag faktiskt såg ut på julafton, fail.



Hur som helst, dagen börjades med att fira jul hos Viktors farmor.
Luna & farmor Kerstin.



Farbror David & Luna



Luna fick ett par fina hörselskydd.



Trötta sig...



Dagen spenderades i början hemma hos Viktors farmor där det blev middag & julklappsöppning. På eftermiddan var det fika hos mina päron & även kvällsmat + julklappsöppning. Spelpaket = best shit evaaah.
När vi väl var hemma hos min familj för att fira så var min kameras existens ett minne blott. Så detta året blev det inte sådär fruktansvärt mycket bilder, men jag hoppas på att dessa duger. Tänkte först att jag skulle fortsätta inlägget med massa bilder fram tills idag men fick känslan av att det inte blir lika roligt då. Så om jag orkar kommer jag skriva ännu ett inlägg lite senare.

Julen var i vilket fall helt lyckad, fick sjukt många skor & även en bil! Så himla skönt att slippa behöva ta isär barnvagnen & trycka in den i Viktors lille skruttbil, nu har vi äntligen en som faktiskt går att andas i. Man behöver inte vara rädd att bromsarna ska sluta fungera mitt i färden, haha.

Så om några timmar är det nytt år, det är helt sjukt vad fort tiden kan gå alltså. Känns som att allt hände igår & vissa saker hinner man inte ens greppa så de bara försvinner.
Jag är ganska tom egentligen.
Sen fryser jag med.

Over and out. ~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0