In the corners of my mind. ~

Jag hatar måttband. Funderat ett tag på att köpa ett par shorts via internet men för att göra det så var jag tvungen att mäta mina äckliga lår & breda bastanta höfter. Jag hade den storleken jag misstänkte, men varför ser jag fortfarande så vidrig ut? Usch, fyfan. 
Imorgon ska jag enbart dricka Loka & äta clementiner på jobbet. 

A.

Idag fick jag nattat Luna utan problem! Bar runt på henne en liten stund & hon somnade ganska direkt. Nu ligger hon i sin spjälsäng & sover fint. Får INTE glömma att sänka den imorgon. Luna har börjar ställa sig upp i sängen & även så fort hon är i närheten av någon annan möbel så drar hon sig upp & står tveksamt på benen. Är ju rädd att hon ska ramla & slå sig, även om hon är mycket duktig på att stå upp kan jag inte låta bli att bli orolig...


Tar ju aldrig kort på mig själv längre så jag tänkte att den schletna webcamen kunde göra mig en tjänst & fixa det.
(Ja, jag försöker desperat se sexig ut.)


Imorgon är det söndag. = Jobb från 13-21.
Inte det roligaste kanske, dock är det jävligt kul att jobba ihop med Julian. Det är liksom både och. Ikväll ska Fogde & Linn hänga här, kommer nog spela tv-spel, brädspel eller häcka framför någon film. Tycker Linn borde byta namn till Link eftersom min telefon föreslår det varje gång jag skriver hennes namn i ett sms. Nu får det vara nog.
Over and out. ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0