Give me a second go. ~

Bloggtorka är ett faktum. Vet inte om jag har kvar några trogna läsare när öken har givit sig på min motivation till att skriva. Eller egentligen så prioriterar jag inte att just blogga numera eftersom det finns så mycket viktigare saker, men jag skriver när jag kan!
Detta inlägg bjuder dock inte på några bilder eftersom min dator, kärna & själ har givit upp. Så alla bilder jag har samlat på mig ligger i ett dunkel & jag hoppas något datorsnille kan hjälpa mig skrapa fram det jag samlat på min hårddisk.

Nytt på fronten då?
Luna ska börja dagis imorgon & det känns som jag jobbar mer än vanligt.
(Men det är nog bara något jag intalar mig.)
Der har varit sååå mycket kaos därav en av anledningarna till att jag inte haft orken att skriva eller velat dela med mig av. Håll huvudet högt säger jag bara, man måste gå igenom svårigheter för att uppskatta de bra känslorna.

Jag har slarvat ordentligt med träningen & gått upp två kilo, värdelöst Hanna!
Så idag är jag mer motiverad än vad jag varit på aslänge, vill inte slacka efter bara för att det är sommar.
Så nästa vecka ska jag börja träna igen med det som går att hålla igång med, thaiboxningen har uppehåll nu under sommaren vilket suger! Eftersom jag äntligen känner att jag hittat något som är sjukt jäkla kul, ser fram emot hösten som fasiken på ett sätt för då är träningen som vanligt igen.

Har träffat sjukt fina människor de senaste månaderna med som jag verkligen hoppas kommer stanna i det.
Jag har även förlorat fina människor som jag hoppas kommer höra av sig, men jag är aningen naiv kanske?
Har även fått göra mig av med folk som ändå inte gjort mer än skada mig & min omgivning.

Känner mig lite starkare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0